Thorn without a rose

Alla inlägg den 17 januari 2008

Av rikku - 17 januari 2008 07:30

Idag ska jag och Vanja in till BVC för åttamånaderskontroll. Det är egentligen lite tidigt, hon blir ju inte åtta månader förrens om tio dagar, men det spelar kanske inte så stor roll. Eller också så gör det det, och då får vi väl snart en ny tid.


Jag springer fram och tillbaka mellan datorn och sängen, där Vanja ligger och ska sova. Problemet är att hon verkar vilja att jag ska sova med henne och hur gärna jag än skulle vilja så bör jag hålla mig vaken. Vi ska vara på BVC om två timmar och jag vill ogärna missa tiden för att jag sover.


Vanja är trött. Hon vill så gärna sova, men verkar ha svårt att komma till ro. Hon föredrar att jag ligger bredvid henne och håller om henne. I vanliga fall så är det inga problem. Jag är oftast så trött på morgonen att jag inte klarar av att vara uppe, så då sover jag mer än gärna. Men idag, när vi har en tid att passa, då vill jag helst inte lägga mig igen. Därför springer jag fram och tillbaka till sängen, söver Vanja, väntar en stund och går sen tillbaka till datorn.


Äsch, det här inlägget blir inte längre än så här. Jag hade egentligen tänkt skriva mycket mer, men Vanja vaknar hela tiden. Det har tagit mig över en halvtimme att bara skriva det här. Jag får fortsätta senare idag.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards