Thorn without a rose

Alla inlägg den 15 februari 2008

Av rikku - 15 februari 2008 15:45

Nu ni! Nu är det på gång på riktigt! De ringde från hyresvärden idag och har fått svar från nuvarande hyresgäst att han kan vara ute den sista februari. Hurra! Det innebär att vi kan flytta den åttonde mars, vilket är väldigt skönt eftersom vi har ordnat allting för att kunna flytta just då. :)


Så idag har jag gjort flyttanmälan och beställt eftersändning av post. Mycket bra. Jag tänkte också ringa Telia och anmäla flytt av telefon och bredband, men naturligtvis var det inte lika enkelt. De måste veta vem som har bott där innan för att veta var de ska koppla in oss. Märkligt. Nåja, kontraktet är väl på väg till oss, och jag antar att det står på det vem som var tidigare hyresgäst, så när vi har fått det så ska jag ringa till Telia på nytt. Vi har ju ännu lite tid på oss.


I övrigt så är det bara att fortsätta på den inslagna stigen. Fortsätta packa, packa, packa och städa. Än så länge så står det tolv färdigpackade kartonger här i datarummet och en till är på gång i vardagsrummet. Men många till ska det bli. Det är bara att ligga i. :)

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards