Thorn without a rose

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av rikku - 19 februari 2008 19:30

Stackars bebis! Vanja har vääärldens största bula i huvudet nu. Jaja, jag överdriver, men det är min bebis, så då får jag överdriva hur mycket jag vill. Hon går ju längs med möblerna hur mycket som helst numera och när jag satt i soffan så tappade hon helt plötsligt taget och föll baklänges och slog naturligtvis i bakhuvudet i skåpen i bokhyllan. :(


Aj, aj, vad ont det gjorde. :(


Tyvärr så tror jag inte att det är sista gången det kommer ske.. det lär nog hända en hel del gånger under tiden hon lär sig att stå och gå.


För en liten stund sedan så hade vi besök här också, för den delen. Kvinnan som ringde tidigare var här med sin dotter och tittade på lägenheten. Dottern var överförtjust och ville absolut bo här, men vi får väl se hur det blir. Mamman var lite mer avvaktande, tyckte jag, men hon lovade att höra av sig oavsett om hon skulle ta lägenheten eller inte. Om de skulle ta lägenheten så skulle hon flytta in senast första april, som jag förstod det. Jag sa att om hon ville flytta in tidigare så var det inget problem för oss i och med att vi flyttar ut den åttonde mars.


Nå, vi får väl se hur det går.

Av rikku - 19 februari 2008 12:15

Ja, jädrar vad bråttom det blev på en gång! Måste städa! NU! Hur mycket som helst! Ikväll kommer det en kvinna och ska titta på lägenheten. AAAAH! Var inte beredd på att det skulle  bli så bråttom på en gång. *stressa*

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards