Thorn without a rose

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av rikku - 3 mars 2008 11:00

Attans att jag inte hann fram till telefonen! Jag hann precis lyfta på luren och säga "hallå", enbart för att höra ett "tuuuuuut". Vederbörande hade redan lagt på. Jag kollade nummerpresentatören, såklart, och det såg ut som ett vanligt telefonförsäljarnummer. 0171157000. Nå, för att vara på den säkra sidan så kollade jag upp numret på eniro. I vanliga fall brukar man inte få något svar där om det är en telefonförsäljare, men idag fick jag upp en träff.


Gosse, snacka om att bli förvånad!


Försvarsmakten i Enköping!!


Vad i hela friden ringer de oss för?? Jag kunde inte låta bli, utan jag ringde Tommy direkt och talade om att Försvarsmakten i Enköping hade ringt. Han tyckte att jag skulle ringa upp och fråga, själv var jag mer tveksam. Jag menar.. ringa till militären? Nåväl, jag gick med på att ringa och vi lade på. Jag ringde direkt upp numret och kom naturligtvis till en växel. Tjejen i växeln kunde inte säga mig vem det var som hade ringt eller varför. Så nu kommer jag antagligen aldrig få reda på vem det var. Med största sannolikhet så var det en felringning, men jag önskar ändå att jag hade hunnit fram. Det hade kunnat bli ett intressant samtal.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards