Thorn without a rose

Alla inlägg den 25 september 2008

Av rikku - 25 september 2008 22:45

GAH! Varför ska det här hända? VARFÖR??


Den externa hårddisken.. där jag har alla bilder på Vanja från det att hon föddes till nu.. den har havererat! Vi som pratade idag om att säkerhetskopiera bilderna till cd eller dvd och så händer det här! Vi kommer inte ens åt den! Startar, det gör den. Den lyser så fint och allting, men man ser inga filer när man öppnar upp den i utforskaren!


Jag får panik.


Vad ska vi ta oss till? Tänk om det inte går att rädda innehållet? Tänk om vi inte kan få tillbaka bilderna? Allt annat jag har på hårddisken, det struntar jag fullkomligt i just nu. Det enda som existerar i min hjärna, det är Vanjas foton. Vi måste rädda dem. Det måste gå.


Imorgon ska jag ringa till en datorbutik och se om de tror att de kan fixa det och vad det kan kosta. Men som jag känner just nu så får det kosta vad det kosta vill. Vi måste rädda dem!

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards