Thorn without a rose

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av rikku - 25 januari 2009 20:45

Är det inte typiskt, så säg? I natt sov Lukas ganska bra, till skillnad från tidigare nätter. Han vaknade visserligen med jämna mellanrum, kanske varannan eller var tredje timme, minns inte riktigt, men däremellan så sov han gott. Men sov jag? Nä. Vanja timade sitt uppvaknande väldigt bra också. Självklart vaknade hon mitt mellan Lukas uppvaknanden. Typiskt.


Men när båda barnen väl sov och allt var lugnt, då borde jag ha somnat, tycker jag. Trött var jag ju så det räckte och blev över, men av någon anledning så somnade jag inte. Kanske var det så att min kropp var inställd på att Lukas skulle vakna när som helst och därmed bestämde att det inte var någon mening med att försöka sova. Elakt av min kropp, i så fall, för jag vill sova, oavsett hur kort sömnen blir. Lite sömn är bättre än ingen sömn.


Nå, vi får se hur det går ikväll. Förhoppningsvis fattar min kropp att hela poängen med att gå och lägga sig är att sova.


Imorgon får vi äntligen besök här igen. Än så länge är det ju bara Tommys föräldrar som har sett underverket, men imorgon kommer min mamma och hennes man hit och hälsar på. På tisdag ska pappa, farmor och farfar komma är det tänkt. Efter det får vi väl se om det kommer någon mer den närmaste tiden. Syster-yster skulle ha kommit idag, men var tvungen att jobba, så vi fick boka om till den fjärde, vilket inte kan klassas som "den närmaste tiden" när det handlar om såna här små.


Hur som helst så ska det bli kul med besök.


Nu har jag på något sätt lyckats tappa bort allt annat jag hade tänkt skriva om, så jag antar att det får bli en annan dag.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards