Thorn without a rose

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av rikku - 30 mars 2009 13:15

Oh, vad roligt! Jag har varit iväg idag och handlat kläder till barnen. Vanja fick tre par nya byxor, en t-shirt och en tröja. Lukas fick en body och ett par byxor, trots att jag egentligen hade velat köpa fler par. Men det var väldigt dåligt utbud på byxor i storlek 62. De flesta byxor som fanns var.. inte särskilt fina, kan vi väl säga. Det låter snällare än det jag tänker. ;)


Men när jag kom hem så var det inte roligt längre. Det första paret byxor som jag provade på Vanja gick sönder direkt! Knappen lossnade! Usch, så dåligt! Jag ringde direkt till Lindex och sa att byxorna jag köpte för bara 1.5 timmar sen gick sönder och de lovade att byta ut dem när jag kom in. Men jag tror att Tommy får åka istället för nu har jag slut på kontanter och jag vill inte in till stan.


Det var bra att jag fick ett så pass bra bemötande när jag ringde till Lindex. Men jag måste säga att det känns lite surt att man går och handlar kläder som går sönder efter tio minuter. Jag undrar hur de tänker när en kund ringer och säger att kläderna gick sönder direkt. Hade det varit jag som tog emot ett sådant samtal så hade jag nog skämts över att ha sålt kläder av så dålig kvalité.


Nåväl. Vi får hoppas att byxorna vi får istället håller bättre än paret jag fick med mig hem. Snygga var de i alla fall. Trots den här incidenten så känns det ändå roligt att ha köpt lite kläder själv till barnen. Det mesta vi har, har vi ju fått av andra, och det är vi visserligen mycket tacksamma över för det är mycket snygga kläder vi har fått, men det är ändå lite speciellt att ha köpt något själv. Nu hoppas jag bara att Tommy tycker att kläderna är fina också. :)

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards