Thorn without a rose

Alla inlägg den 6 april 2009

Av rikku - 6 april 2009 21:30

Japp. Imorgon smäller det. Då ska jag åka själv med barnen till Skövde. Först buss, sen tåg och sist buss igen. Det ska bli.. spännande. Jag har ingen aning om hur det kommer att gå, men jag hoppas på att barnen kommer sköta sig och inte vara trötta och griniga, vilket antagligen är lätt hänt tidigt på morgonen. Det jag bävar mest för är om Lukas blir kinkig. Jag ska ju ha honom i bärsele och vill helst inte hålla på och trixa för mycket med den. Det optimala vore om han sov hela vägen och varken behövde ammas eller bytas på förrens vi var framme. Men det är nog att hoppas på för mycket.


Jag är lite nervös inför morgondagen. Jag tänker saker som "tänk om jag försover mig?" eller "tänk om vi missar bussen?". Men det är nog inte någon större fara för det. Jag som är tidspessimist är oftast ute i alldeles för god tid när jag ska göra något. Men det är klart.. med två barn att göra i ordning så tar saker och ting lite längre tid än vad det gör annars, så det där med bussen oroar mig faktiskt lite grann. Nåja. Jag får väl helt enkelt vara ute i ännu bättre tid än vanligt.


Hihi, det är liksom ett helt äventyr, det här. Jag gör sällan något ensam längre och det ska bli spännande att se hur vi klarar av det här. :)


Jag får väl rapportera imorgon kväll om hur det har gått.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards