Thorn without a rose

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av rikku - 17 maj 2009 08:45

Ja, jag vet att det är söndag idag, men jag hann inte skriva igår. För närvarande är lördagar min absoluta favoritdag och Tommys favoritdag är nog söndagar. Varför? Det är enkelt. Det är de dagar vi får sova på. :D Barnen vaknar samma tid på helgerna som på vardagarna, såklart, men eftersom vi båda är hemma då så kan en av oss få sova ut medan den andra är uppe med barnen. Igår var det alltså min tur att få sova och det var underbart. Jag sov så gott att jag till och med drömde och det var längesen jag gjorde det. Jag tror att senast var innan Lukas föddes. Jag gick inte upp förrens halv elva. Det ni! Det var minst sagt välgörande.


Idag är det Tommys tur. Han ligger och sover gott medan jag ser efter barnen. Jag har dessutom hunnit köra en maskin disk och har en maskin tvätt igång. Märkligt nog så kräver barnen mindre av mig på helgerna än på vardagarna. Eller också kanske det är så att det bara känns som det eftersom jag är utvilad när det är min tur. Hur som helst så leker Vanja lugnt och stilla i sitt rum eller sitter snällt och tittar på TVn och Lukas.. ja, Lukas tar tillfället i akt och sover gott.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards