Thorn without a rose

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av rikku - 17 februari 2010 13:00

Vem är du som är inne nu och tittar på alla mina bilder? :D Någon jag känner, garanterat, eftersom du kommer från Facebook. Se så, säg vem du är! Jag är nyfiken. :D

Av rikku - 17 februari 2010 09:00

Jaha. Då var den här dagen förstörd då. Nä, inte riktigt, men det känns lite så just nu. Vaknade av att Vanja ropade på mig och jag är ju så där ruskigt morgontrött så istället för att gå in dit så ropade jag tillbaka "Ja? Vad är det?". Till svar fick jag "Du måste torka!".


Swosh!, så var jag uppe. Jag tog inte ens på mig nån tröja, för jag räknade med att "jaha, nu måste jag tvätta Vanjas madrass IGEN" (gjorde det häromdagen för att hennes blöja hade läckt). Störtar in i barnens rum och vad får jag se?!


Jo, Lukas står helt nakenfis i sängen, insmetad i bajs och flinar. Uäääääh! Hela sängen nerkladdad med bajs, tapeten också. Fy fan.. Det var ju bara att hiva upp ungen, in i duschen och duscha av. Det gillade han inte, men det struntade jag fullkomligt i. När han var duschad och ren igen satte jag på honom en blöja (som han omedelbart försökte ta av sig igen, som vanligt), på med body så han inte får av sig kläder och blöja igen och sen in i ungarnas rum och börja sanera. Det stank verkligen bajs i rummet, så jag fick öppna upp fönstret på vid gavel först för att inte börja kräkas.


Sen var det bara att riva ut ALLT. Sängkläder, pyjamas, snuttefilt, spjälskyddet, madrassen.. Fram med trasa och börja torka av tapeterna och sängen. Fy sjutton, alltså.


Jaja, nu kan vi ju konstatera då att det går inte ha på honom vanlig pyjamas längre. Body eller andra svårforcerade kläder krävs. Skräp också. Jädra unge.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards