Thorn without a rose

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av rikku - 1 maj 2010 14:15

Jag insåg nog aldrig tidigare hur stor skillnad det gjorde att pinga tjejblog.com, men nu när sidan har varit nere i flera veckor (borta?) så har besöksantalet sjunkit drastiskt. Från att ha haft ganska konstant 120 besökare i veckan så är jag nu nere på hälften.


Nå, jag får väl trösta mig med att de som är kvar är de som är intresserade av vad jag skriver. :)

Av rikku - 1 maj 2010 12:45

Vilken underbar sambo jag har! Trots att han kom hem efter ett i natt så gick han upp med barnen nu på morgonen. Jag fick ligga kvar i sängen till halv elva! Ja, jag hade väl fått ligga kvar längre om jag hade velat, men jag var vaken då och gick upp. Även om jag är långt ifrån utsövd så känns det ändå helt underbart. Imorgon ska jag ta barnen så Tommy får sova också. Det behöver han med.


*pussar på sin underbare Tommy*


Idag är det första maj. Det betyder demonstrationer för de som orkar, men vi kommer inte delta. Jag har inte varit på första maj-demonstration på flera år, men kanske blir det om några år igen, när barnen är lite större.


Att det är maj betyder en annan sak: att Vanja snart fyller år! Hon har pratat om att hon fyller i maj hur länge som helst nu. Jag vet inte riktigt vad vi ska köpa åt henne, men det är mest för att det finns så mycket att välja på. Mamma ska kolla på en sparkcykel åt henne, om de inte är för dyra, för det har jag tipsat henne om.


Jag tror att det kommer bli jättebra när Vanja fyller, i alla fall. Hon kommer nog få en toppendag och en toppenhelg (gissningsvis kommer allt folk för att fira henne på helgen). Jag ska försöka planera födelsedagen lite mer än tidigare år, för nu är hon så pass stor att hon kan uppskatta det. Hoppas jag. :D Exakt vad jag ska göra, det vet jag inte än, men jag har några veckor på mig att fundera. :)


För övrigt så har jag blivit tillsagd att hålla käft, så då gör jag väl det. Lycka till, det är det sista jag säger.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards