Thorn without a rose

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av rikku - 10 maj 2010 10:30

Jag ringde först Sjukvårdsupplysningen angående Vanjas hosta och hon tyckte att vi borde kontakta vårdcentralen så en läkare fick lyssna på hennes lungor och luftvägar och eventuellt få någon slemlösande medicin mot hostan. Så jag ringde till vårdcentralen också och fick en tid i eftermiddag. Klockan 13.20 ska vi få träffa nån läkare och förhoppningsvis får vi ett slut på det här hostandet snart. Hon hostar ju både dag och natt och det har pågått i snart en månad nu.


Det är väl det som är nackdelen med förskola, antar jag. Så snart barnen är inskolade så blir de sjuka. Men jag hoppas det går över snart.


På tal om annat så upptäckte jag idag att Lukas har fyra nya tänder på gång! Två på vardera sida i överkäken, så snart har han tolv tänder istället för bara åtta. Han verkar ha himla bråttom med sina tänder, den gossen. Vanja fick tänder för det mesta en och en, men Lukas tar så många han kan på en gång. :) Först fick han ju en tand, sen två till och sen fem på en gång, och nu är det fyra till på väg.


Den gossen har bråttom med nästan allt han ska göra. :)

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards