Thorn without a rose

Alla inlägg den 2 september 2010

Av rikku - 2 september 2010 21:00

Det blir inget besök i helgen. :( Jag förstår varför, men det hindrar mig inte från att bli ledsen i alla fall.


En annan gång...

Av rikku - 2 september 2010 20:30

Vanja klarade första natten utan blöja utan problem. Nu håller vi tummarna för att andra natten går lika bra. :)


Jag fick besked idag om att jag ska jobba hela nästa vecka på samma ställe som jag är på nu. Yay! Hoppas jag får en vecka till sen.. Det vore verkligen toppen. Sen.. är det dags att ta körkort! Ih! Hjälp, hur ska det gå? Jag betalade kursen idag, så nu gapar sparkontot rätt så tomt.. :( Och då är det ändå inte slut på utgifterna där.. Usch. Nå, det är en investering. *upprepar som ett mantra*


Får jag bara jobba, och på stället jag är på nu, då ordnar det sig, för där tjänar jag bra. OM jag räknade rätt, och OM jag får jobba båda de sista veckorna där, då kommer jag ändå få ut 10000, TROTS att jag är ledig två veckor. Oh, hoppas, hoppas! Tänk sen om jag skulle få vara KVAR där! EN HEL MÅNAD! Shit, vad pengar jag skulle få då. Men det är väl ingen risk för det, antar jag.. Men hoppas går ju! Bäst av allt är ju att jag trivs så bra där. Jag tror att de gillar mig också, men det kan man ju aldrig så noga veta. :)

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards