Thorn without a rose

Alla inlägg den 3 september 2010

Av rikku - 3 september 2010 22:15

Lite knepigt känns det faktiskt att säga så, men visst stämmer det ändå. Knepigt känns det därför att jag äntligen fått jobba lite och det gillar jag. Så det är inte för att jag avskyr att gå till jobbet som jag säger "äntligen helg!". Men även om man gillar att gå till jobbet så är det skönt att få vara ledig och skönt med helg. Jag har för övrigt fått reda på att jag ska vara på samma ställe nästa vecka också. Yes! Jag håller tummarna för att jag får vara där sista veckan innan min ledighet också. :)


(Sen hoppas jag naturligtvis få komma tillbaka även efter min ledighet, men jag vågar inte hoppas på för mycket åt gången.)


Positivt just nu:

  • Vanja sover sin tredje natt utan blöja.
  • Jag får jobba kvar på samma arbetsplats även nästa vecka.
  • Jag ska snart börja med mitt körkort igen (återstår väl att se om resultatet blir positivt).
  • Jag trivs jättebra på arbetsplatsen jag är på för närvarnade, både med tider, arbetskamrater, uppgifter och lön.

Negativt just nu:

  • En kompisträff i helgen blev inställd.
  • Ekonomin oroar.
  • Mina hörlurar till min MP3 är sönder.

Jag vet inte riktigt vad jag hade tänkt skriva om. Jag vet att jag hade en plan när jag började, men den tycks ha försvunnit. Nåja, det var säkert inget viktigt jag hade att säga, så då gör det nog inget att jag har glömt bort det.


Nu är klockan lite över tio och jag ska sova. Gött.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards