Thorn without a rose

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av rikku - 14 januari 2011 10:59

Ja, nu är det röjning deluxe som gäller. Jag har verkligen fått upp tempot med uppackandet och tömmer kartong på kartong. Gör bara en liten paus för att notera det på bloggen. :) Det ska bli kul att se hur mycket jag hinner få undan innan Tommy kommer hem. (Får dock inte glömma att diska och laga maten också..)


Tommys pappa var här och lämnade ett skrivbord åt oss på morgonen. Om jag kan och orkar så ska jag försöka få ihop det också. Men en sak i taget. Just nu röjer jag i sovrummet och försöker få bort kartonger därifrån (som jag ställde in imorses när Roger skulle komma in med skrivbordet). Men det är ingen mening med att bara bära in dem i arbetsrummet igen, för det utrymmet behöver jag ju för att få upp skrivbordet. Nej, bättre att packa upp och få undan kartongerna i alla fall. Har ju några säckar med kläder och sånt också som måste packas upp.


Nå! Det är bara att sätta full fart här igen! Snart ska vi väl ha ett uppackat, och barnvänligt, hem igen. :)

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards