Thorn without a rose

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av rikku - 22 mars 2011 13:08

Nu känner jag mig verkligen frustrerad! Vanjas regnbyxor är borta. Puts väck. Vi har inte sett dem sen flytten (vad jag minns) och jag har fått slut på ställen att leta efter dem på! Jag har kollat alla lådor här uppe. Jag har kollat i källaren. Jag har rotat igenom alla garderober! De finns inte! Visst, det kostar inte många kronor att köpa nya, men det är själva grejen som stör mig, att de är borta. Hennes ena Hello Kitty-vante är också borta, liksom hennes jordgubbsmössa. Antaglien ligger alla dessa saker på samma ställe, men jag hittar dem inte!


Jag funderar på allvar om jag skulle dra upp alla lådor med urväxta barnkläder och rota igenom dem alla, bara för att se om de finns där. Idag hinner jag dock inte. Jag ska åka till jobbet om mindre än en timme. Men jag kommer tänka på det och störa mig på det hela dagen!


*mutter* *mutter*

Av rikku - 22 mars 2011 10:07

Vad mycket skumt jag drömmer nuförtiden! Häromveckan hade jag en mardröm om barnen (drömde att Vanja blev överfallen av en hund på förskolan) och igår drömde jag att jag blev ledare för Vänsterpartiet och dessutom statsminister! What the fuck?! Jag som inte har varit involverad i politiken på tio år, minst (och då var det bara medlem i ungdomsförbundet, mycket liten nivå, alltså), och så helt plötsligt drömmer jag att jag är statsminister!


Jag tror min hjärna har slagit slint. Om det är något jag inte vill bli, så är det statsminister.


Jag tror det är bäst att jag lägger mig och vilar lite.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards