Thorn without a rose

Alla inlägg den 29 april 2011

Av rikku - 29 april 2011 20:49

Jag är nervös inför morgondagen. Jag ska ju jobba övertid imorgon och då ska jag ta BILEN till jobbet. SJÄLV! Jag ska, ensam, sitta i bilen och inte bara köra den, utan helt ensam HITTA RÄTT VÄG till jobbet. Usch. Det känns läskigt. Bara för att jag inte har gjort det förut, garanterat.


Just nu nojar jag mig och det är löjligt. Jag vet ju egentligen att det kommer att gå bra, herregud, jag har väl kört bil förr, men just att jag kommer vara totalt ensam känns jobbigt. Jag har liksom inte kört själv någon gång tidigare (förutom till och från ICA-affären i Alingsås, en bilfärd på max fem minuter och raka vägen) och bara att veta att jag kommer inte ha NÅGON att fråga om jag skulle köra fel eller inte hitta.. det är det som känns otäckt.


Men när jag väl har gjort detta några gånger så kommer det ju vara lugnt.


Jag är bara fånig just nu.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards