Thorn without a rose

Alla inlägg den 15 september 2011

Av rikku - 15 september 2011 20:23

Idag är det lite bättre på fronten i "Motstånd mot avundsjukans brigader"-rörelsen. Det känns inte helt okej, men helt klart bättre i alla fall. Jag har inte frågat, jag har inte fått något svar (eftersom jag inte har frågat), men lite annan info har jag i alla fall fått och det känns bättre.


Hur som helst så är det inget jag kan påverka, så jag borde bara rycka på axlarna och inte bry mig. Men det är svårt.


Nåväl. Imorgon fyller jag år. Det känns inte riktigt som det än, men det blir väl lätt så när man blir äldre. Ju äldre man blir, desto mindre speciellt känns det att fylla år. När man var barn var det ju bland det största som kunde hända, näst efter jul. Då förväntade man sig presenter i stora lass och hade önskat sig en halv miljon saker. Nu får man kämpa för att komma på något att önska sig alls och förväntar sig än mindre.


Vi får väl se vad det blir av det. Folk kommer hit i alla fall imorgon och på lördag. DET ska bli kul åtminstone. Det är alltid trevligt med besök. :) Vi har handlat en massa godsaker som vi ska bjuda på och jag funderar på om vi ska blåsa upp en massa ballonger också. Jag fyller ju trots allt år och ballonger och födelsedagar hör ihop. :)

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards