Thorn without a rose

Alla inlägg den 18 september 2011

Av rikku - 18 september 2011 19:35

Då var födelsedagsfirandet över för detta år. Det har varit jättekul och många trevliga presenter har jag fått. Den överlägset bästa presenten fick jag av Tommy. (Såklart. Min älskling är helt bäst. :))


Två biljetter till Edguy nästa helg! Han har till och med ordnat med barnvakt redan. :)


Hurra! Jag är så lycklig! Jag ska gå på konsert! Jag ska se Edguy! Och jag ska göra det med den bästa pojkvännen i hela världen!


Det kunde knappast bli bättre, men det blev det i alla fall. :) Utöver biljetterna så fick jag även 30 röda rosor och ett nytt minneskort till mobilen (8mb!). Nu har jag så mycket musik att lyssna på att jag knappt vet vad jag vill höra. :) Men naturligtvis finns Edguys alla album med och man kan alltid välja att lyssna på en enskild artist eller ett enskilt album. När jag har tid och orkar så ska jag göra i ordning spellistor så det blir lättare att hitta den musik jag vill lyssna på just då.


I övrigt så fick jag en Snug Rug, en fotoskrivare, ett våffeljärn, två filmer ("Pluck" och "Mästerkatten i stövlar"), en ny termos, en ny stekpanna, ett par potatisskrubbsvantar, ett par gummistövlar, presentkort på Frölunda Torg, ett spel (Hur vuxen är du?), en chokladkaka, mer blommor och pengar.


Hoppas jag inte glömde bort någon present.


Det har varit väldigt trevligt med mycket besök och fina presenter. Självklart har det varit mycket frossande i kakor, tårtor, godis, chips och annat gottigt, men det får man göra när man fyller år. :)


Nu kommer jag vara helt uppspelt och pirrig i väntan på lördag och det ska bli så kul. :D

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards