Thorn without a rose

Alla inlägg den 19 september 2011

Av rikku - 19 september 2011 10:18

Då var det måndag igen. Denna vecka jobbar jag kväll, så egentiden flödar för min del. Härligt! Varje dag har jag 3-4 timmars tid för mig själv att göra precis vad jag vill på! Det är dessa veckor jag hinner med tvätt och städning, för det mesta. Men även att blogga, läsa böcker, spela spel och lyssna på musik, som jag annars får göra väldigt sporadiskt.


Musiken har jag visserligen med mig till jobbet, så den får jag ju rätt så mycket av, men hemma kan jag koncentrera mig mer på musiken i sig än vad jag kan på jobbet.


Idag har jag tvättid, så det kommer inte bli så mycket annat gjort här hemma. Men under resten av veckan hoppas jag hinna med underhållet av hemmet mer. Det är fantastiskt hur mycket man kan hinna med om man bara får möjlighet att koncentrera sig på det man vill ha gjort.


Frågan är hur mycket jag kommer få gjort i veckan, med tanke på de distraktioner jag har i hjärnan just nu. :) Det jag går och tänker på just nu är ju lördagen, då jag ska få gå på konsert och se EDGUY! Weeee! Så spännande. :)

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards