Thorn without a rose

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av rikku - 3 oktober 2011 12:42

Jaha, så var fritiden snart slut för idag. Klockan närmar sig ett och det är dags att göra sig i ordning för jobbet. Jag tror fortfarande att dagen kommer bli jättebra, så vi får hoppas att jobbet lever upp till mina förväntningar för dagen. ;)


Det är kvällsvecka igen (obviously) och den här gången ska jag nog inte jobba över så mycket som förra gången. För sjutton, jag fick ju nada gjort här hemma! (Och det efter att ha börjat så glatt med att konstatera att på kvällsveckorna får jag såååå mycket gjort hemma). Men kommer man hem halv tre-halv fyra så är man ju ett vrak klockan sju på morgonen. There's no helping to that.


Nåja. Iväg och fixa mackorna och sen kasta sig iväg till jobbet. :)

Av rikku - 3 oktober 2011 08:01

Efter filmen igår gick vi och lade oss tidigt och jag har sovit hela natten! Who-ho! Känner mig väldigt pigg och utvilad, för ovanlighetens skull.


Började dagen (nåja, nästan i alla fall.. fick ju klä på ungarna först och ge dem frukost) med att starta upp datorn och slå igång iTunes. Edguy, Within Temptation och Hammerfall har startat min dag och värre röster kunde ju påbörja dagen. :)


Så just nu känns det som att den här dagen kommer bli jäkligt bra. Men nu börjar det bli dags att ta barnen till förskolan och sen får vi väl se vad som händer idag.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards