Thorn without a rose

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av rikku - 11 oktober 2011 21:31

Vad fan. Jag känner mig helt jävla upp-och-ner. Jag vill skriva, men sen tänker jag att "jag har ju inget att skriva om". Sen vill jag lyssna på musik och så stänger jag av efter en kvart för jag har redan hört allt. Två minuter senare sätter jag på musiken, för den är ju bra.


Jag är rastlös i kroppen, samtidigt som jag är hur trött som helst och vill bara sova.


Jag är frustrerad. Jag vill till Tyskland och se Edguy (finns biljetterna fortfarande kvar?) men Tommy vill inte. Funderar på om man ska dra med nån kompis istället. Nån som vill med? :P


Visserligen har jag inte löst alla logistikproblem (hur fan tar man sig från München till Straubing? Tåg? Buss? Taxi? Och var fan sover man?) men helvete, jag vill iväg.


Jäkla skit.


Istället får jag antagligen nöja mig med att lyssna på musiken, kolla intervjuer med Tobi, titta på alla musikvideos som finns och längtansfullt se på bilderna från konserterna som de delar med sig av.


Inte alls samma sak.


Fan också.

Av rikku - 11 oktober 2011 05:01

Jamen, vad är det här då? Nu jobbar jag dagtid den här veckan och har all tid i världen (eller åtminstone ett par timmar på kvällen) att skriva blogginlägg, och vad händer? Inte ett smack blir skrivet. Resorna till och från jobbet tar kortare tid, så där blir det inget skrivet heller.


Sicket sätt.


Får se om jag skärper mig och skriver nåt vettigt när jag kommer hem igen. Nu ska jag strax åka till jobbet.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards