Thorn without a rose

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av rikku - 13 februari 2012 20:16

Ja, jag är så glad över det, så jag skriver om det en gång till. Jag har ju skaffat mig ett Google+-konto. God knows why, egentligen. Det finns typ inget folk där än, så det ekar ju i datorn varje gång jag går in på det. Nåja, jag skaffade det faktiskt mest för att 1) kolla vad det var för något och 2) för att så många artister skriver på Facebook att man ska lägga till dem på Google+.


Hur som helst. Jag har slängt in lite musikgrupper i mina cirklar ("följer") och idag fick jag en trevlig överraskning när jag öppnade mailen. Där fanns ett fint litet meddelande om att någon hade lagt till mig i sina cirklar på Google+. Inte bara vem som helst, utan Edguy! Whoho! \m/


Nå, jag kan i alla fall låtsas att jag är speciellt utvald av dem och så ignorerar vi de andra tusentals fansen som också blivit tillagda. :) Det viktiga i sammanhanget är ju att JAG är utvald. :D


Och detta är jag så löljligt glad över att jag har skrivit om det på tre ställen nu. Jamen, vad sjutton, är det ens favoritgrupp så är det.


Annars då? Pja, jag jobbar på som vanligt. Ungarna är hyfsat friska och livet rullar på. Det är mycket lediga dagar från jobbet just nu, så den här veckan jobbar jag bara två dagar. Nice! Det innebär att halva arbetsveckan redan är gjord, och det är bara måndag än. :) Ska försöka hitta på något kul med barnen nu när vi är långlediga. Jag vet inte vad, bara.


På onsdag ska jag ha utvecklingssamtal om Lukas på förskolan. Spännande. Jag har ingen aning om vad de ska prata om eller vad jag bör förvänta mig, så det är väl bara att gå dit och se glad ut.


Jag är fortfarande smådeppig över att vi missade Edguy i London. :( Nå, smådeppig är i alla fall ett stort steg upp från "förkrossad". Jag försöker hitta när vi kan åka och se dem nästa gång istället, men det är inte det lättaste. De spelar två spelningar i Sverige i juni, men båda spelningarna är mitt i veckan. Gah! Hur troligt är det att vi kommer kunna gå på dem då? Dessutom bör man nog skaffa biljetter ganska snart, för det lär väl bli slutsålt ganska fort..


*suck* Jag får nog förbereda mig på att vi inte kommer kunna se Edguy överhuvudtaget i år. :( Att åka till Tjeckien eller Slovenien är ju ganska uteslutet, om jag säger så.


Oh well.. Que sera, sera.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards