Thorn without a rose

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av rikku - 17 februari 2012 11:46

Okej, det här är riktigt förjävla irriterande.


Jag har ju köpt en ny telefon för ett antal veckor sen. Medföljande 8GB minneskort, yay! Plats med myyyycket musik. Huh, nåja, en hel del i alla fall, fast mycket vill ha mer och jag vill få plats med ännu mer musik, så jag funderar på att köpa ett 32GB minneskort istället. Nåväl, jag har i alla fall 8GB och jag har verkligen fyllt upp kortet, så jag har bra mycket musik på min telefon. Fantastiskt och allt det där, men att bara ha all musik huller om buller är ju frustrerande, så jag skapade spellistor. Hurra! Ordning och reda och jag kan lyssna på mina absoluta favoriter väldigt enkelt.


Great.


Men det går ju inte att ha en sån här telefon (pekskärm) och bara ha igång den i all evighet. Nejdå. Då hänger sig programmen. Sugit, men problemet löser sig om man startar om telefonen.


Och det är i detta ögonblick som mitt problem träder in, för när jag startar om telefonen så raderar den samtidigt alla mina spellistor!


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!


*sliter mig i håret*


Det är inte lätt för mig att skapa spellistor! Jag har en bild av hur de ska se ut och vilka låtar som får vara med i vilken lista. Jag har ägnat TIMMAR åt att skapa mina listor! De var fucking perfekta! Men nu är de borta! AAAAAAAaaarggghh!


Inte bara mina egenskapade listor är borta, såklart, utan även de "smarta spellistorna", såsom "mest spelade" och "aldrig spelade" är helt nollställda.


Grrrr... Nu är ju frågan; kommer jag orka göra nya spellistor, och vad är meningen med att göra dem om de ändå bara försvinner varje gång jag måste starta om telefonen?


Tips, någon?

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards