Thorn without a rose

Alla inlägg den 7 september 2012

Av rikku - 7 september 2012 21:25

Så här gulliga kan man vara på väg till förskolan. :)

Av rikku - 7 september 2012 21:20

Det är fredag, kväll, övertid och min sista dag på jobbet på väldigt länge. Jag har tre timmar kvar att jobba och sen får jag säga hej då till mina arbetskamrater, kanske för alltid. Ingen vet ju om jag får komma tillbaka till just den här avdelningen när det.är dags att återgå till arbetet. Så är det att vara inhyrd via bemanningsföretag.

Det känns lite konstigt att det är sista dagen. Å ena sidan är det en oändlig lättnad, det är tungt att jobba och visst känner man att kroppen tar stryk. Dessutom finns det vissa personer på jobbet som är arga över att jag har fått stå fast på laddbalanserna, (jag klarar verkligen inte av monteringen längre), och som tar varje tillfälle i akt att klaga över det, men aldrig till mig, såklart. Allt får man höra via omvägar.. Så den delen ska också bli skön att slippa.

Men å andra sidan så har jag varit här i över 1.5 år, och jag kommer sakna folket här. Nå, med vissa undantag, förstås, men så är det väl alltid.

Fast jag kommer ju komma på besök här när bebisen är född och visa upp minstingen. :)

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards