Thorn without a rose

Alla inlägg den 1 november 2012

Av rikku - 1 november 2012 15:02

Jag vet nu varför de där gympadojorna jag hittade i klädkammaren var förpassade dit. Jag får nämligen ont i fötterna av att gå med dem. Men faktum kvarstår att mina fötter åtminstone håller sig torra med gympaskorna och jag har inga andra skor att välja på eftersom jag inte kommer i några andra för närvarande.


Så, jag har alltså ett val. Antingen ett par aningen bekvämare skor som gör mina fötter dyblöta på tre sekunder, eller ett par mer obekväma skor som håller fötterna torra och varma.


Det är ju också ett roligt val. *suck*


Men, jag kör på de obekväma för med de andra skorna blir jag blöt, kall och dessutom går mina strumpor sönder. Så det är väl kolera, helt enkelt.


Som tur är så är det ju en begränsad tid kvar som jag måste ha det så här, sedan blir det bättre.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards