Thorn without a rose

Alla inlägg den 5 november 2012

Av rikku - 5 november 2012 08:02

Idag är det Guy Fawkes Night, en högtid som inte normalt firas i Sverige. Den påminner om våran Valborg, men inte riktigt, ändå. Värt att uppmärksamma, hur som helst.


För egen del ska jag till MVC strax för ytterligare en kontroll. Förhoppningsvis är det den sista, eftersom bebis är beräknad att komma om fem dagar, men man vet ju aldrig.


Jag är sjukt trött idag. Jag har inte sovit på hela natten, trots att vi gick till sängs i god tid. Alla ställningar har varit obekväma, fötterna har varit så varma att jag är förvånad över att sängen inte brunnit upp, halsbrännan har jobbat sig och jag har fått springa på toaletten säkert en gång i timmen. *suck*


Däremot har Lukas sovit i natt. Kors i taket! Det är väl hans femte eller sjätte natt som han sover hela natten. Nej, inte i rad. Totalt! Därav förstår ni kanske hur längesen det var jag sov en hel natt senast... Men jag brukar ändå vara okej med den hackiga sömn jag får, men idag är jag allt annat än okej. Hackig sömn är en sak, ingen sömn en helt annan.


Jaja. Jag överlever väl det här också.


*gäsp*

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards