Thorn without a rose

Alla inlägg den 18 november 2012

Av rikku - 18 november 2012 11:47

Lily har upptäckt hur skönt det är att sova. Igår gick vi på en promenad till OKQ8 för att hämta upp ett paket och hon sov hela vägen både dit och hem. På vägen hem stannade vi även till hos Tommys mamma och hälsade på och då vaknade hon förstås. Lily gjorde en lysande uppvisning av sitt röstregister när vi var där. Hon tycker verkligen inte om att byta blöja eller ta av/på kläder. :P


Väl hemma fortsatte hon sin sovkavalkad. Det var timmar i sträck som hon sov så gott, så gott. På kvällen försökte vi väcka henne så att hon skulle sova mer på natten istället, men det var omöjligt. Hon bara gjorde lite lätta grimaser och fortsatte sova. Haha, sötungen. :)


Jag var rädd att hon skulle hålla sig vaken hela natten eftersom hon sov så mycket under dagen, men det var inte så farligt, faktiskt. Hon vaknade vid 23, 01, 03 och 06. Förutom när hon vaknade vid tre så somnade hon om nästan direkt efter att ha fått äta lite, så jag fick sova ganska mycket ändå.


Nu ligger hon och sover bredvid mig igen, men det är väl som det ska vara. Äta och sova är vad de små behöver för att växa. :) Får bara hoppas att hon fortsätter sova bättre och bättre på nätterna så jag hinner ta ikapp lite sömn också.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards