Thorn without a rose

Alla inlägg under februari 2013

Av rikku - 2 februari 2013 20:14

I veckan fick jag papper från Swedbank med ett erbjudande om att starta upp ett sparande till Lily. Jag vet inte hur det kommer sig att de har koll på att vi har fått barn igen, jag kanske borde vara upprörd över det, nu när jag tänker efter. Hm. Nåväl. Vi har ju öppnat sparkonton åt de andra barnen, så visst borde vi öppna ett åt Lily också. Det kommer vi göra med. Men Swedbank, vi kommer inte göra det hos er. Faktum är, att efter imorgon är vi inte kunder hos er längre.

Personligen tycker jag att det är tråkigt. Jag har varit en trogen kund hos er i 31 år. Jag har varit kund ända sedan det hette Sparbanken Alfa. Jag har varit en bra kund. Jag har alltid skött mig, jag har sparat pengar på sparkontona och betalat av mina lån och aldrig varit sen med en inbetalning.

Men mitt fläckfria förflutna och goda ekonomi räckte tydligen inte för er. Så tyvärr, vi kommer inte ta ert erbjudande om att öppna sparkonto till Lily. Det gör vi i vår nya bank.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards