Thorn without a rose

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av rikku - 1 februari 2010 20:00

Skräp också. Nu när jag helt plötsligt är inne i ett "jag-kan-skriva-ansökningar"-flow, då hittar jag inga annonser att skicka dem till. Vad kul. Men bra i alla fall att jag känner att jag kan skriva bra ansökningar åtminstone. Fast det är klart, imorgon kommer jag säkert ångra mig och tycka att jag skrev jättedåligt och hitta tre miljoner fel i ansökningarna. Men så är det ju alltid.


Nya tag imorgon med nya annonser som kommer in! Bara det inte blir som idag! 90% av annonserna var säljjobb (och vi vet ju alla vad jag anser om säljjobb). Skrutt! Ge mig fem nya, bra jobb att söka imorgon. Då blir jag glad igen.

Av rikku - 1 februari 2010 17:00

Det borde vara förbjudet att lägga ut femhundra miljarder jobb som säljare. 90% av alla jobb som kommer ut är såna där ##¤(/&!""&#%)& säljjobb, helst med provisionslön. JAMEN VAD BRA! PRECIS vad jag vill ha! GRRRR! De kan ju omöjligt tillsätta alla dessa säljjobb! Vem vill jobba som säljare!?! Ge mig ett riktigt jobb istället att söka!


Fast det har jag i och för sig hittat. Men det är svårt att se dem bland alla säljjobb. Idag har jag skrivit två seriösa ansökningar och en mindre seriös. Inte för att jag inte ville skriva en seriös ansökan, men det skulle vara en allmän ansökan som skulle passa alla möjliga jobb. Hatar sånt.


Vi får väl se om jag får nåt av jobben.

Av rikku - 1 februari 2010 10:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards