Thorn without a rose

Alla inlägg den 16 december 2010

Av rikku - 16 december 2010 20:30

En massa yay! är det just nu.


  • I tisdags skrev jag teoriprovet. Jag var så otroligt nervös, TROTS att jag hade pluggat massvis och var säker på att jag skulle klara det (eftersom jag KAN teorin). Det gick bra! Hade tre fel, så utöver att få godkänt på provet så fick jag en biobiljett av körskolan. :)
  • Idag gjorde jag uppkörningen. Det gick också bra! Jag var mindre nervös än för teoriprovet (hur nu det är möjligt), fast lite nervös var jag, förstås. Det kändes bra och det gick bra så nu har jag helt plötsligt körkort! Wow! Det känns också lite nervöst. Liksom.. ska jag köra bil? SJÄLV? :)
  • Det sista yay!:et gäller pengar. Jag loggade in på a-kassans hemsida och nu står det en kommande utbetalning på 11 000 till mig. Dock står det inget datum, men bara att det är på väg är ju bra. Äntligen!

Nu börjar det ordna upp sig. :) Vi firade med rostbiff och bakpotatis samt tårta till efterrätt idag. Imorgon ska jag återuppta mitt jobbsökande som legat lite på is de senaste dagarna, av förklarliga skäl. :)

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards