Thorn without a rose

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av rikku - 8 mars 2010 20:00

På måndag ska jag till Borås på en nästan-intervju. Det är inte en ren intervju, för de har ingen anställning ledig just nu, men de vill ändå att jag ska komma in, snacka lite, visa upp mig så de vet vem jag är och vad jag kan.


Det känns spännande, samtidigt som jag inte förväntar mig något av mötet. Jag kan inte få jobb där som svetsare eftersom de kräver svetslicenser av alla deras svetsare och det har ju inte jag. Men med lite tur kanske det finns något annat jag kan göra.


Om inte annat så är det trevligt att få komma på en nästan-intervju och känna att någon är intresserad av mig åtminstone.

Av rikku - 8 mars 2010 13:30

Jag kan inte låta bli att göra en återkoppling till det jag skrev för inte så länge sedan i mitt inlägg. I Aftonbladet kan man idag läsa om en baby som blivit kidnappad från sin barnvagn. Vagnen stod utomhus och mamman uppges ha varit ute och tittat till barnet var 5:e minut och helt plötsligt var babyn borta.


NÄMEN! Det var ju precis det här som inte kan hända! Eftersom barn kidnappas inte av någon annan än familjen.


Nu ska det dock sägas att det här har inte hänt i Sverige, utan Finland. Så jag har väl fortfarande fel, antar jag.

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards