Thorn without a rose

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av rikku - 5 oktober 2008 22:30

Åh, så skönt. Nyduschad och blöt i håret och helt avslappnad, det är Nea, det. Hoppas inte grannarna tog illa upp bara. Jag klev ur duschen 22.06, så lite sent var det nog, men jag hoppas att de förlåter mig.


Angående experimentet, som går att läsa om i den "privata" delen för de som har lösenord (de som inte har, men vill ha, kan skicka ett meddelande till mig så fixar jag det om jag anser att det är folk som får läsa där), så hände det inte som jag trodde idag. Lite förvånad är jag, men inte så mycket. Kanske blir imorgon istället, vem vet?


I övrigt så har jag haft ganska ont hela helgen. Ja, ända sen i torsdags, faktiskt. Jag trodde att det berodde på att jag var och handlade, men nu börjar jag fundera på om det inte är graviditeten, faktiskt. Foglossning, hur känns det? Jag har ingen aning. Men kanske är det det jag har. Jag får fråga barnmorskan på fredag.


Annars har jag inte så mycket att tillägga just nu. Jag är trött och tänker sova. :)

Presentation

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards